فیلم و موزیک و اپلیکیشن و.. برای همه

امیدوارم که مطالبی که در این وبلاگ است مورد توجه شما قرار بگیرد. باتشکر محسنی

فیلم و موزیک و اپلیکیشن و.. برای همه

امیدوارم که مطالبی که در این وبلاگ است مورد توجه شما قرار بگیرد. باتشکر محسنی

فری نت

شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۴ ب.ظ

فری نت ایرانسل و همراه اول    freenet☺


برای ایرانسلی ها


اگر اپلیکیشن ایرانسل من را نصب کنید و به ان وارد شوید به ایرانسلی ها 1Gاینترنت

یک روزه می دهد.


برای همراه اولیا


 اگر اپلیکیشن همراه من را نصب کنید و وارد

ان شوید شماره خود را وارد کنید و فیلم اموزش کار با برنامه را ببنید تا به شما1G

اینترنت رایگان یک روزه میده.

اپلیکیشن همراه من

روی دریافت کلیک کنید تا دانلود شود.

دریافت
حجم: 12.9 مگابایت
توضیحات: همراه من


اپلیکیشن ایرانسل من

روی دریافت بزنید تا فایل دانلود شود.

دریافت
حجم: 10.3 مگابایت
توضیحات: ایرانسل من




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۱
reza Mohseni

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی